Nog maar 1 week! - Reisverslag uit Reeuwijk-Dorp, Nederland van Susanne Kwakernaak - WaarBenJij.nu Nog maar 1 week! - Reisverslag uit Reeuwijk-Dorp, Nederland van Susanne Kwakernaak - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 week!

Blijf op de hoogte en volg Susanne

30 Maart 2015 | Nederland, Reeuwijk-Dorp

Jaaaaa, nog maar 1 week en dan ben ik als het goed is inmiddels geland in accra!
Vanavond dan mijn laatste dienst gehad voorlopig, zodat ik me nu echt kan voorbereiden op de reis naar Ghana.
Alle praktische dingen als visum, inentingen, paspoort e.d. heb ik al geregeld. Nu komt alleen het lastigste, die koffers inpakken.. Wat kun je wel meenemen en wat maar beter thuislaten. Met 30◦C zal ik vast geen dikke truien en vesten nodig hebben.
Afgelopen zaterdag heb ik van Jeannette alvast een ghanese telefoonkaart en een dongel voor internet ontvangen. (Voor degene die mijn Ghanese nummer zouden willen moeten even contact met mij opnemen)
Daarbij had ik afgelopen zaterdag ook mijn afscheidsfeestje, was erg gezellig om nog even te kunnen kletsen met familie en vrienden. Als ik weg ben zal dat niet zo gemakkelijk meer gaan.
Het begint nu allemaal echt dichtbij te komen en eigenlijk vind ik het ook best wel spannend om straks voor bijna 4 maanden van huis te zijn en mijn vrienden en familie te moeten missen.
Maar tegelijk begin ik er ook steeds meer zin in te krijgen!!

  • 31 Maart 2015 - 12:26

    Tineke:

    Ja Susanne het komt nu echt dichtbij.
    Geniet nu nog maar even van de rust, want straks mag
    je er tegenaan. Ik weet zeker dat het de moeite waard is.
    En ja zeker gaan wij jou ook missen xx Mama en de rest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 16673

Voorgaande reizen:

10 Maart 2018 - 07 Juni 2018

Minor International Health Development Suriname

06 April 2015 - 26 Juli 2015

Hand in Hand Community Ghana

Landen bezocht: