Relax weekend Sunyani (06 & 07-06) - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Susanne Kwakernaak - WaarBenJij.nu Relax weekend Sunyani (06 & 07-06) - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Susanne Kwakernaak - WaarBenJij.nu

Relax weekend Sunyani (06 & 07-06)

Blijf op de hoogte en volg Susanne

10 Juni 2015 | Ghana, Sunyani

Eens even een weekend om echt te relaxen. Op de PCC is ook wel redelijk relaxed, maar er zijn toch altijd en overal de kinderen/volwassenen die je even komen opzoeken. Of even wat nodig hebben, dus nooit volledige rust. Dus heb ik besloten om eens lekker een weekendje echt te relaxen en wat meer luxe ook. Er is hier een tijdje geleden een oud-vrijwilligster geweest, die had mij toen verteld dat zij wel eens naar het Eusbett hotel in Sunyani gingen om daar lekker te kunnen ontspannen en wat te kunnen zwemmen. Dus dat is het plan voor het weekend. Zaterdag ochtend op tijd vertrokken om in Sunyani ook nog wat aan de dag te hebben. Ik was om 11.30 in het hotel aangekomen, heerlijke tijd eigenlijk. Zo had ik de hele middag om aan het zwembad te zitten. Om 18.00 uur ben ik dan toch maar het restaurant gegaan, om daar een heerlijke salade te eten met kip, gerookte ham en veel verse groente. ’s Avonds was er de Champions league Finale tussen Juventus en Barcelona. Ik heb gekeken niet voor het voetbal, maar gewoon om eens te zien hoe fanatiek die Ghanezen nou daadwerkelijk zijn. En fanatiek dat zijn ze zeker!! Maar het mooie vond ik nog wel dat er geen enkel probleem was dat ong 1/3 van de mensen voor Barcalona was en de andere 2/3 voor Juventus. Op een aantal verhitte discussies over wat wel en niet kon, waren er totaal geen problemen. Dat zou dan in NL toch wat anders gelopen zijn. Na afloop waren de Juventus supporters al snel vertrokken en konden de Barcelona supporters er een feest van maken.
Ik heb verder niet mee gefeest maar ben terug gegaan naar m’n kamer om eens even een lekkere warme douche te nemen, dat is namelijk iets wat er op de PCC niet is. Na nog een filmpje kijken ben ik lekker gaan slapen. De volgende ochtend weer genieten van een uitgebreid ontbijt buffet. Met toast, ei, cakejes, thee, sap, fruit e.d. Ik moest voor 11 uur uitchecken bij het hotel maar het was geen probleem om daar nog de rest van de dag te vertoeven aan het zwembad en om als lunch nog even een pizza te eten. Rond 15.00 ben ik bij het hotel vandaan vertrokken om weer terug te gaan naar PCC, daarmee verwachtte ik rond 18.00 uur terug te zijn en dan gelijk eten mee te kunnen nemen. Maar de reis terug ging sneller dus ik was alweer een uur eerder terug.
Maar kortom het was een heerlijk weekend relaxen, even wat meer luxe. En daar hangt dan een wat groter prijskaartje aan. Maar voor Nederlandse begrippen blijft het allemaal niks.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 16622

Voorgaande reizen:

10 Maart 2018 - 07 Juni 2018

Minor International Health Development Suriname

06 April 2015 - 26 Juli 2015

Hand in Hand Community Ghana

Landen bezocht: